8 תשובות
אה את הסיגריות קשה להסביר בדיוק מי המציא אבל בעיקרון האינדיאנים הראשונים שעישנו טבק
ולמה אישרו?
את לא האפונה הכי ירוקה בסיר
זה מלא כסף
מיליארדים למדינות שבהם מותר למכור
לבן אדם יש את חופש הבחירה אם להרוג את עצמו או לא
בעבר חשבו שזה בריא ועודדו את זה
והיום הבינו שזה ההפך הגמור
לא יודעת למה ממשיכים לאשר את זה(אולי בגלל חופש הבחירה או בגלל הכסף...)
גם אם זה מסוכן זאת ההחלטה של מי שמעשן ושיעשה מה שטוב לו ומה שהוא מעדיף
וגם סיגריות אפשר להיגמל מזה לא כזה נורא
גם נרגילה וויפ זה מסוכן אבל הנוער של היום כולם כבר מעשנים ומנסים דברים חדשים
^זה שכולם מנסים זה לא אומר שזה טוב
וכן אפשר להיגמל אבל זה מאוד קשה, וגם לא בטוח שהשיקום יהיה טוב
את יכולה לקבל סרטן מזה
בתחילת הדרך של הסיגריות מה שנקרא,זה היה מוצר שנמכר ואמר לציבור שאם תעשנו אותו זה יעזור לכם לבריאות,ורק אחרי כמה שנים שהבינו שהוא מזיק לבריאות זה כבר איבד פורפורציות ואי אפשר כבר להתשלט ככה על מעשנים.
זה כמו הסמים בישראל,גם אם לא יאשרו את זה אנשים משתמשים וזה לא כזה משנה אם אוסרים או לא.
כי בכל זאת עושים את זה.
בתור מעשנת אני אגיד שזה לא יקרה לדעתי אף פעם שיאסרו שימוש בסיגריות
פעם לא הייתה מודעות
ויש המון דברים לא בריאים שעדיין מייצרים אותם זה לא קשור