7 תשובות
לדעתי היא לא יפה, אבל זו דעה שלי
אנונימית
הן יפות כן
לדעתי הן רגילות..
שואל השאלה:
כאילו זה לא מוזר שאני חושבת שהיא דומה לבן?
היא מזכירה לי את פרנסין ופרנסין נראת כמו בן
אנונימית
חחח פאק אמרו לי שאני דומה לה
הן לא שיא היופי אבל הן כן יפות
לדעתי הן סבבה אבל ממש אוברייטד