11 תשובות
כנל חח אנחנו רק בהמצע השנה ותחילת השנה הלועזית
לכולם. בגלל המצב
גם לי
אנחנו כבר באפריל.. הזמן עף, נעלם, נכחד.
גם לי.
חחח כנל!!!!
בגלל כל המצב זה עובר מהר
רק מקווה שלא נישאר כיתה (אמאלה..)
בגלל כל המצב זה עובר מהר
רק מקווה שלא נישאר כיתה (אמאלה..)
כנ"ל
מרגיש לי כאילו סיימתי את יב עכשיו
מרגיש לי כאילו סיימתי את יב עכשיו
גם לי, אני מרגיש כאילו רק התחילה השנה
גם לי היא עברה ממש במהירות...
גם לי
גם לי!!
אנונימית
באותו הנושא: