3 תשובות
וואי אמלה הם מזה טובים !!! אני ממש אוהבת אותם
יש להם שירים מדהימים ושלא נדבר על הפרק שהם היו בארתור
אחת מהלהקות האהובות עליי, וברור שלהקת הבנים האהובה עליי:) מתה עליהם