5 תשובות
לא אצא אף פעם עם מישהו אם אני לא נמשכת אליו , אם אני נמשכת אליו אז כנראה שיש לי עליו קראש ..
אבל אם יש לי על מישהו אחר אז אתחיל עם המישהו האחר ולא אבזבז את הזמן שלי ..
חיים פעם אחת !
אבל אם יש לי על מישהו אחר אז אתחיל עם המישהו האחר ולא אבזבז את הזמן שלי ..
חיים פעם אחת !
לא.
אם יש קראש (הדלקות), אז כן אבל ממש התאהבות בקטע שלא אוכל לחשוב על מישהו אחר אז כמובן שלא.
נראלי שכן כי קראש זה לא משהו חזק זה יעבור אם אכיר מישהו אחר ואתאהב בו
בקושי..
באותו הנושא: