2 תשובות
אין באמת תשובה
זה כואב ממש ועם הזמן זה פחות יכאב
זה כואב ממש ועם הזמן זה פחות יכאב
קודם כל להבין שזה לא סוף העולם. זה באמת כאב קשה, אבל החיים ממשיכים גם בלעדיו, ותהיי בטוחה שלא תשארי לבד.
זה בסדר לבכות, להתבאס, להיות באי מצב רוח, אבל שזה לא ישפיע לך על החיים. לאט לאט את תביני שאת לא צריכה אותו.
זה בסדר לבכות, להתבאס, להיות באי מצב רוח, אבל שזה לא ישפיע לך על החיים. לאט לאט את תביני שאת לא צריכה אותו.
באותו הנושא: