2 תשובות
שואל השאלה:
חח זה סתם כי היה לי משעמם ושמתי על זכר בלי סיבה, אל תתייחסו לזה^
חח זה סתם כי היה לי משעמם ושמתי על זכר בלי סיבה, אל תתייחסו לזה^
אנונימי
כן ברןר שזה בגלל זה
באותו הנושא: