התחברות הרשמה

בזמן האחרון אני כל הזמן עצבנית ודרמטית מהדברים הכי קטנים וכל פעם רבה עם כולם, יכול להיות שזה קשור להסגר?

לא יצאתי מהבית כבר יותר משבועיים...
1 באפריל 2020, 18:53
עצביםמצב רוחכאבי ראשכעסקורונה    
2 תשובות
שואל השאלה:
חח זה סתם כי היה לי משעמם ושמתי על זכר בלי סיבה, אל תתייחסו לזה^
אנונימי
כן ברןר שזה בגלל זה
א
אני הכי יפה בעולם
באותו הנושא:
אבא שלי בזמן האחרון מאוד עצבני כי האחים שלי מעצבנים אותו ואמא שלי גם וסבתא שלי..
בזמן האחרון אני ממש עצבנית
בזמן האחרון אני ממש עצבנית
בזמן האחרון אני עצובה, עצבנית ובדיכאון
בזמן האחרון אני מאוד עצבנית, אני מקללת אנשים וזורקת דברים ובוכה בלי סיבה ואני עצבנית בקטע מפחיד למה זה? ומה לעשות?
בזמן האחרון אני ממש עצבנית
אמא שלי ממש עצבנית עלי בזמן האחרון
אמא שלי עצבנית ממש בזמן האחרון
למה אני עצבני כל הזמן בזמן האחרון?
למה אני עצבנית בזמן באחרון?כאילו גם מעירים לי על זה
בזמן האחרון אני עצבני רצח.