9 תשובות
שנה וקצת
כן.. לוקח לי הרבה זמן אבל זה די כיף
לפני עוד מעט שנתיים
ובהתחלה לא ממש הבנתי מה הקטע וזה אבל עם הזמן התמכרתי קשות אז כן :)
כאילו, מרובו
אני פה כבר 50 שנה, אני בת 14 ואני מאוד מרוצה אבל הדור של היום הרס אותו קצת
אנונימית
כמעט 4 חודשים נראלי וממש כיף
לפני 8 חודשים אבל אז פרשתי לקצת ואז חזרתי ואני מרוצה זה מעביר את הזמן במיוחד עכשיו בהסגר
וואלה,אתמול. אני מאוד מרוצה, הייתי משתמשת בו מלא אבל אנונימי וחשבונות אחרים.אבל הכי פעילה שהייתי באתר, זה כרגע.
לפני חצי שנה בערך
אני מאוד מרוצה, בבתחלה לא הבנתי מה אמורים לעשות פה ובקושי עניתי על שאלות וכזה ואחכ פשוט נהיתי ממש מכורה
לפני חמישה חודשים בערך וכן ממש
3 חודשים בערך...מרגיש הרבה יותר חחח

מרוצה ממש :)