12 תשובות
בוטן שמן אהבתי :)
הייתי צופה בו פעם
היום פחות מעניין אותי
אני סאב שלו עוד מלפני שנה
אני חושב שהוא די קקי פופו אני לא אשקר
אנונימי
בטח כבר 3 שנים
נןטאטאקו החתיךך ברור
אני סאב שלו כבר שנתיים נראלי
סאב שלו כבר משהו כמו 6 שנים
סאב לנוטאטאקווכןאחעןגלהלגחכלכחכ היוטיובר הכי טוב בעולםם
שואל השאלה:
חשבתי הוא בוטן שמן אבל וואו זה כלכך רחוק מזה
אנונימית
חטיך
Apf
ברור שאני סאב של נוטאטאקו