6 תשובות
גם אני נדפקתי והיום הולדת שלי יצאה לי על התקופה הזאת
מזל טוב❤
אל תגגי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם
Apf
מזל טוב!
אבל אי אפשר לצאת. אין גם מקומות ליציאה.. ממליצה לך פשוט להזמין מאיזה מקום אוכל ולהנות עם המשפחה
מזל טובבבבבב:))))
את יכולה לחגוג בבית עם המשפחה ולהכין עוגה עד שהמצב ישתפר