6 תשובות
גם אני נדפקתי והיום הולדת שלי יצאה לי על התקופה הזאת
מזל טוב❤
אל תגגי
אל תגגי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם
תודה לכם
מזל טוב
מזל טוב!
אבל אי אפשר לצאת. אין גם מקומות ליציאה.. ממליצה לך פשוט להזמין מאיזה מקום אוכל ולהנות עם המשפחה
אבל אי אפשר לצאת. אין גם מקומות ליציאה.. ממליצה לך פשוט להזמין מאיזה מקום אוכל ולהנות עם המשפחה
מזל טובבבבבב:))))
את יכולה לחגוג בבית עם המשפחה ולהכין עוגה עד שהמצב ישתפר
את יכולה לחגוג בבית עם המשפחה ולהכין עוגה עד שהמצב ישתפר
באותו הנושא: