10 תשובות
מה!?
1 באפריל שמח
כן מבאסס אוף עם הקורונה הזאת
ממש צה"ל יכול לוותר על גיוס המוני של שנה, יהיה מחסור בחיילים
אבל למה להלחיץ!
לא למה שנישאר
1 באפריל
זאת מתיחה
זאת מתיחה
שואל השאלה:
את האמת שלא מתחתי אתכם, מתחו אותי xd
את האמת שלא מתחתי אתכם, מתחו אותי xd
אנונימי
חחח גם לי עשו את זה
בגלל זה ידעתי
בגלל זה ידעתי
זה לא אמיתי
1 באפריל
1 באפריל
באותו הנושא: