8 תשובות
צירוף מקרים, אגב אם שניכם מדברים ומרגישים שאתם רוצים לחזור תדברו על זה, אם לא עדיף לך לנתק קשר לגמרי כדי להמשיך הלאה
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה אני רוצה :(
אנונימית
מה שטוב לך, אם הקשר לא היה בריא וסבלת בו/הוא סבל בו עדיף לנתק.. אם את חושבת שיש סיכוי שהפעם זה יעבוד תדברו אולי זה הדדי
שואל השאלה:
הוא עזב אותי חצי שנה לפני טיול ביבשת אחרת שנהרס לו בגלל הבלגן של הקורונה.
הקשר היה טוב בכללי, בגלל זה אני לא יודעת אם לחזור.
אנונימית
תדברי איתו אם את חושבת שהוא שותף לרגש שלך, ואולי תחזרו ...ואם הוא לא שותף לרצון שלך עדיף לנתקר קשר .וגם תראי אם הסיבה שבגללה נפרדתם לא תהיה שוב כדי ביניכם
לדעתי זה נסיון ששולחים לך ..
תדעי טוב אם הוא שווה אותך או לא.
לדעתי סיבה לא מוצדקת בכלל להיפרד, זה כן מובן אבל פשוט לוותר על הקשר עוד לפני שהטיול מתחיל? לפחות לתת הזדמנות.. אם הקשר היה מספיק חשוב לו לא חושבת שהוא היה מוותר על זה בכזאת קלות..
אנונימית
אם הוא עזב אותך בשבילך כי הוא הלך לטיול ל'שחרר' אותך אז אני מציעשתחזרו