7 תשובות
פשוט תספרי למבוגר שאת סומכת עליו ותלכי לרופא
זה ממש לא מביך או מביש
זה ממש לא מביך או מביש
היי היה לי בגיל יותר צעיר את פשוט צריכה להימנע מחיידקים לשטוף ידיים תמיד להיות הגיינית אני לא בדיוק זוכרת מה עוד עשיתי במצב אבל זה מה שאני זוכרת
תספרי לאמא או אבא אל תהיי מובכת זה לא מביך בכלל
אנונימית
הכל בסדר, יש לזה תרופות, תספרי למי מההורים שלך שאת יותר קרובה אליהם וזה יעבור הכל טוב
תבדקי באינטרנט מה עושים עם זה
לא לבלוע מסטיקים או שללכת לבדוק את זה אצל רופא
לספר לאמא שלך
באותו הנושא: