11 תשובות
לדעתי לא מגיעה לה,היא קצת מעצבנת
היא מדהימה
לא מגיעה לה לדעתי היא די מעצבנת ומתנהגת בחוסר טאקט
מגיע לה אבל קצת קשה לי עם זה כי היא עברה דרך של חודש וחצי לעומת אחרים
אבל אם תזכה זו תהיה היסטוריה בדרך כלל אף מודח מהכניסה השנייה לא שרד ככה
אנונימי
היא ויתרה מהסיגריות שלה בשביל אוכל בבית
סיפרה לאסיף שהיא לקחה לו סיגריות ואמרה לתקווה שזה לא יפה ושאסיף תמיד נותן למרות שתקווה ניסתה לעשות עליה מניפולציה שלא תספר ואמרה לאודליה שהיא כבר "עבריינית" ואין דרך חזרה מכאן ושעדיף לשקר ולהמשיך לגנוב
היא עם לב טוב ולא פגעה באף אחד בבית ואמרה להם לא לריב לתקווה וירדן ושזה עושה אווירה רעה בבית והיא תמיד נחמדה לכולם
ויוסי היה ממש ממש מגעיל אליה והיא שתקה לו והחליקה גם לפול ולשירלי שהיו מגעילים אליה
מגיע לה לזכות
אנונימית
היא מכינה להם כל היום אוכל 3 ארוחות ביום נקרעת גם אם הם מדברים אליה חרא ולא מעריכים ויוסי אמר לה פעם אחת שזה לא טעים והיו מגעילים אליה הרבה כמו שהיא ויתרה על התמונות כדי שיהיה אוכל בבית וצרחו עליה ואז התחננו שהיא תבשל להם
מצאו להם פראיירית
מפגרים
אנונימית
אני לא מת עליה לפעמים בלייב יש שיחה ואני לא שומע בגלל הצעקות שלה ובכללי אין בה תוכן לדעתי רק צועקת ומבשלת ואומרת שימדורה
שואל השאלה:
למה לא מגיעה לה?^
אנונימית
חולה עליה
אני מתה עלייה יש בה מלא שמחת חיים