4 תשובות
ממש לא רק אבל יש לי כמה מותגים, אני בעיקר לא הולכת איתם ביומיום אלא רק לאימונים וכזה כי זה יותר של ספורט
לרוב
נגיד בגדי הספורט שלי הם מותגים
אבל ביום יום אני לובשת גם בגדים רגילים לגמרי
לא כי זה מעולם לא עניין אותי מספיק, אומנם כשהיו טרנדים וזה כן הייתי קונה מותגים אבל לא הרבה
אני באופן אישי לא,אני חושב שב2020 זה הכי אנטי טרנד