4 תשובות
הזדהות ותמיכה תהיא שם בשבילו תקשיבי לו למה שיש לו להגיד ותתמכי בו וכל הכבוד לך ומשתתפת בצערכם
אני מניחה שאת יודעת שמילים כמעט ולא יכולות לעזור..
תכתבי לו כזה בערך:
אני משתתפת בצערך.. אני יודעת שלא משנה מה אגיד, שום דבר לא יעזור לכאב לחלוף מהר יותר, אבל תדע שאני תמיד כאן בשבילך אם תרצה לדבר.
כשהחיים לוקחים לך סבא תעשה ממנו לימונדה
אני לא יודעת מה להגיד כלכך כי אין שום דבר שינחם שזה קורה לחברות אין לי באמת מה להגיד כי את לא יכולה להגיד לא לבכות כי זה סבא אבל תגידי לו שאת מזדה איתו ושזה בסדר והכל יהיה בסדר ושאת משתתפת בצערו ותגידי לו שאת שם בשבילו אבל אין יותר מידי מה לעשות:(
דרך אגב משתתפת בצערך על סבא שלך
וגם על שלו