8 תשובות
כי הם בעצמם לא רוצים לשלוח מטלות. הם חייבים.
כי הם חרא.
ככה עושים בעוד מדינות מה אתם בוכים
וכנראה שלא עוזרים לך בעבודות כי לא ביקשת עזרה, כנראה שאם תבקשי עזרה יעזרו לך זה התפקיד שלהם
וכנראה שלא עוזרים לך בעבודות כי לא ביקשת עזרה, כנראה שאם תבקשי עזרה יעזרו לך זה התפקיד שלהם
כי לא אכפת להם מאיתנו
וואי זה נורא
כי הם ז*ונ*ת
אנונימית
כי ככה זה משרד החינוך החרא הזה
זו השאלה שכולם שואלים את עצמם
באותו הנושא: