התחברות הרשמה

אמרו כבר שיש קצת אופטימיות לגבי הקורונה בארץ כי מספר הנדבקים פחת ביום האחרון.

זה נכון? נראה לכם שנחזור לבית ספר אחרי פסח?
31 במרץ 2020, 17:02
קורונה    
2 תשובות
אם זה ימשיך ככה לכל אורך פסח אז אני מאמינה שנחזור לבית ספר
א
אלכס (בת)
לדעתי לא נחזור אחרי פסח..
יקח זמן עד שהכל יחזור להיות כפי שהיה.
ח
חיוך, קו עקום שמיישר הכל :)
באותו הנושא:
יש משהו שחשבתי עליו לגבי הקורונה, אשמח לדעות שלכם
חשבתי על משהו לגבי הקורונה..
רק אני חושבת שכל מה שהולך כאן עם ההתנהגות לסינים לגבי הקורונה ממש מגעיל?
עליתי על משהו לגבי הקורונה...
למה כולם פרנואידים לגבי הקורונה?
עזרה דחוף לגבי הקורונה.
לגבי וירוס הקורונה:
מה אתם חושבים ומרגישים לגבי הקורונה?
יש לכם תאוריות לגבי הקורונה?
לגבי הקורונה (אני יודעת שזה חופר אבל זאת המציאות)
אתם חושבים שמקצינים לגבי הקורונה?