3 תשובות
אם ההיתי יודעת לכתוב כן
איזה מגניב! אני אשתתף:)
וכל הכבוד על היוזמה
וכל הכבוד על היוזמה
אני לא מחפש השראה כדי לכתוב
אני כותב כשיש השראה
אני כותב כשיש השראה
אנונימי
באותו הנושא: