14 תשובות
תאנוס מחק חצי מאיתנו
אני פה לא נעלמתי
הם לא נעלמו
זה זן בלתי כחיד
זה זן בלתי כחיד
חחח יפה מה שכתבת הראשון
לא נעלמנו
הינני כאן מה זאת אומרת נעלמו
אנחנו כאן!
legends never die
^הראשון, מצוין שלך.
אנחנו ממש כאן (:
אנחנו ממש כאן (:
שואל השאלה:
אני נוטה להסכים איתך בנוגע להיותינו "legends
אני נוטה להסכים איתך בנוגע להיותינו "legends
עושים מרתון של כל הסרטים של מארוול
הרי סוף סוף יש לנו הזדמנות
הרי סוף סוף יש לנו הזדמנות
לשום מקום
בחיים לא ראיתי מארוול
רק אקסמן שזה סוג של
ממש אהבתי אקסמן
רק אקסמן שזה סוג של
ממש אהבתי אקסמן
אנונימית
אקסמן זה גם של מארוול
באותו הנושא: