6 תשובות
לא, ואלייך?
אל.. אתה סתם תביך את עצמך
לא, אבל בכל זאת רציתי לענות/לאמר מה או משהו שקשור לסיטואציה שהובילה אותה לאמר את זה
אנונימית
אל תענה
אבל רק אומרת חיים פעם אחת ועם לא תעשה את הצעד כנראה שהיא תלך למישהו אחר
פשוט , פשוט לא...
את, עכשיו
אנונימית