24 תשובות
שניהם :)
יש לי גוף של דוגמן .. אז את הגוף שלי חד משמעית
אנונימי
לא זה ולא זה
פנים
אנונימית
אני חושבת שאת הגוף
יש התרונות וחסרונות אבל אני מאוד אוהבת את המבנה שלו
וואו את הפנים הרבהה יותר
לא שהגוף רע פשוט הפנים וואו
פנים
את שניהם(:
גוף
אני לא מעריצה של שניהם אבל גוף אני חושבת
תלוי ביום
פנים
פנים
גוף
איכ לא את זה ולא אתזה
יש דברים שאני אוהבת ויש דברים שפחות בשניהם
אני בסדר עם שניהם
אבל הדבר הראשון שהייתי לוקחת אליי לכל אורך הדרך זה הלב שלי
גם כי אי אפשר להסתדר בלעדיו אבל לא רק :)
אני בתסביך עם שניהם
אף אחד מהם