15 תשובות
שמתי את זה כקישור
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימי
בבקשה אבל אני לא מבינה בזה
שואל השאלה:
לא מגלחת?
לא מגלחת?
אנונימי
אני כן חח אבל אין לי סימנים
זה בן שואל או בת לא הבנתי?
אנונימית
כן גם אני חח
שואל השאלה:
בת
בת
אנונימי
בת מאנונימי סבבה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה אני
זה אני
שואל השאלה:
מה אני עושה אני לא יודעת איך לטפל בהן
מה אני עושה אני לא יודעת איך לטפל בהן
אנונימי
אחי אתה מוזר רצח
אנונימית
^היא אמרה שהיא בת. זה שכתוב אנונימי לא אומר בהכרח שזה בן. אפשר גם לכתוב שם "חייזר" או לא יודעת מה במקום אנונימי/אנונימית.
אנונימית
תפני לרופא עור והוא יגיד לך מה לעשות, למרות שלדעתי הסימנים לא כאלה בולטים....
שואל השאלה:
זה סתם מגירודים של אחריי גילוח
זה סתם מגירודים של אחריי גילוח
אנונימי
באותו הנושא: