התחברות
הרשמה
היי,אני אנה ואשמח לדבר איתכם על כל מה שבאלכם,אני פה בשבילכם ותכתבו לי בפרטי❤
30 במרץ 2020, 19:27
נושאים לשיחה
התייעצות
עצות
כתיבה
חוות דעת
תשובה אחת
הדדי.
D
DEADP00L
באותו הנושא:
בוקר טוב לכולם :) ❤ מה תעדיפו- לדעת לקום מתי שבאלכם לדעת להירדם מתי שבאלכם
רק רציתי לשאול אם את/ה בדיכאון? אם כן אני אשמח לדבר איתכם ולעזור❤
אם מישהו מאינדיאה התחיל לדבר איתכם בווצאפ על נושא משותף לשניכם הייתם ממשיכים לדבר איתו??
המורה שלי כתבה לי בוואטסאפ "היי, אשמח לדבר איתך" מה לרשום לה?
כשעליתם לחטיבה או לתיכון על פי מה החלטתם שבאלכם להתחבר דווקא עם מי שהתחברתם איתו?
מה הדבר הכי טעים שבאלכם עכשיו והכי שווה את הקלוריות
אם היו אומרים לכם שאתם יכולים לעשות מה שבאלכם למי שבאלכם והם לא יזכרו את זה אחרי.. מה תעשו?
גם לכם עוברת המחשבה הזאת שבאלכם מישהו שישן איתכם ותישנו מחובקים ותתנשקו כאילו באלכם מישהו שיהיה איתכם בלילה שתאהבו אותו?
מישהו פה מגמגם? אשמח לדבר איתו
לכתוב לה מחר: חג שמח, אשמח שנדבר יותר ממש כיף לי לדבר איתך❤ או חג שמח, אני אשמח שנדבר יותר❤ או רק חג שמח❤?(בקטע שלה)
בנים מגילאי 18 ומעלה שיוכלו לעזור לי עם שאלה בעניין פלרטוטים והתחלות מצד הגבר,אשמח לדבר איתכם (:!