10 תשובות
כלום מה יש להרגיש
כן יצא לי ובכיתי מזה
כן מלאא
נתן לי תחושת התרגשות כזו, נראה כיף לול
נתן לי תחושת התרגשות כזו, נראה כיף לול
כן ומה יש לי להרגיש
כן ראיתי..
לא הבנתי למה הן עושות את זה אם אין להן סיבה אמיתית בשביל זה.
לא הבנתי למה הן עושות את זה אם אין להן סיבה אמיתית בשביל זה.
כן! יש ביוטיוב הרבה סרטונים של בנות עם קרחת
אני ראיתי שמגלחים למילי בובי בראון את כל השיער אבל לא ברמה של קרחת בשביל הסדרה דברים מוזרים והאמת שאני ממש היתרגשתי כי אני ממש אוהבת את הסידרה הזאת
ראיתי סרטון של יוטיוברית שאהבתי פעם שהייתה לה מחלה שגרמה לשיער שלה לנשור אז היא גילחה את הראש. זה היה ברור שזה היה משהו ממש טעון ברגש בשבילה אז זה השפיע עליי טיפה במובן הזה
כן, וזה היה עצוב ומרגש בו זמנית,
קצת קשה להסביר את זה חחח
קצת קשה להסביר את זה חחח
נראה שבא לי לעשות גם