7 תשובות
שואל השאלה:
אוי התבלבלתי... אני מתכוונת שכבר יש לנו מיינקראפט ואנחנו רוצות לשחק ביחד
אנונימית
אה את צריכה לפתוח שרת
דרך aternos זה הכי קל, אם את צריכה עזרה או משהו שלחי לי הודעה אני אתן לך את הדיסקורד שלי ואסביר לך
** tlauncher **
אי אפשר צחשב ואקסבוקס ביחד
שואל השאלה:
שמעתי שיש איזה אתר או משהו?...
אנונימית
לא יודעת לגבי אקס בוקס אבל את יכולה להוריד מיינקראפט פרוץ דרך הtlauncher
שואל השאלה:
לא זה בכלל לא עובד
כי אין לאקס בוקס ולה יש של אפל נראלי
אנונימית