9 תשובות
כן
לא ניסיתי אף פעם.... תנסי
נראה שכן. לא אמורה להיות בעיה (:
שואל השאלה:
אני רוצה להכין ולא יודעת אם זה טעים
לא רוצה לבזבז סתם מוצרים
אנונימית
תקחי קודם חתיכה קטנה ותנסי רק אותה, אם זה טעים לך תכיני עוד
זה יהיה בלי השמן אז זה יותר בריא ומניסיון אישי פחות טעים
שואל השאלה:
אז זה טעים או לא?
לא ממש הבנתי
אנונימית
אני חושבת שכן נראה טוב
לי לא היה טעים את יכולה לנסות קצת בעצמך