5 תשובות
לא, את דיירת בבניין
זכות לסרב לתת לך מפתח לגג?לא.כי אם נגיד את רוצה לבדוק את הבויילר לווין וואטאבר הם חייבים לתת לך.

לגבי לא לעשות כלום אין לי שמץ.אבל כן יש לך זכות לעלות לגג
יואו גם רציתי לעשות אתזה וגם אצלי זה נעול אבל למלא חברים שלי הם כן יכולים לעלות לגג לא חושבת שיש להם סיבה לומר לא
שואל השאלה:
הוא יכול להגיד לי בסגנון של אין לך מה לשבת שם אין מקום והגג לא מתאים לדברים כאלה
תנסי לשאול אותו כי להמון אנשים הגג כן פתוח ותסבירי לו שזה בגלל שאי אפשר לצאת החוצה וזה