התחברות הרשמה

אני מתחננת שתעזרו לי בבקשה 3> נכון/לא נכון בכימיה כיתה י

1. בין החלקיקים המרכיבים את האטום לא מתקיימים כוחות משיכה/דחייה

2. לניוטרון ולפרוטון יש מסה לא זהה וכן מטען חשמלי לא זהה

3.מספרם של האלקטרונים באטום ניטרלי בטבע זהה למספר האטומי.

4. כל פרוטון נמצא בכל מקום באטום.

5. רב הנפח של האטום מורכב מריק.

6. אנרגיית היינון הראשונה של יסוד, עולה כאשר מתקדמים בטור מלמעלה למטה בטבלה המחזורית.

7.קשר קוולנטי בין שני אטומים יכול להיות בודד, כפול, משולש ומרובע.

מה נכון ומה לא נכון?
אין לי מילים להודות למי שיעזור
30 במרץ 2020, 11:37
כימיהכיתה י'שיעורי ביתדחוףיאוש    
2 תשובות
למדתי את זה ממש בתחילת שנה (כיתה ט') אבל אני לא זוכרת
ואם אני לא טועה
4 לא נכון זה רק בגרעין האטום
~
~אֲנִי~
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
באותו הנושא:
מתחננת שתעזרו
אני מתחננת שתעזרו לי אף אחד לא עונה לי על השאלות פליז
אני מתחננת שתעזרו לי אני תקועה על השלב הזה שבוע!
בבקשה מתחננת שתעזרו לי
בבקשה, אני מתחננת שתעזרו לי אני בוכה כבר שעתיים
אני מתחננת שתעזרו לי!
אני מתחננת שתעזרו לי עומדות בפניי בחירות מאוד קשות לגבי מגמה ואני לא יודעת מה להחליט
מתחננת שתעזרו לי יש לי 80 עבודות להגשה
אני בוכה, אני מתחננת שתעזרו לי בבקשה תכנסו לשאלה הזאת
מה לעשות? בבקשה אני מתחננת שתעזרו לי
מתחננת שתעזרו לי.