התחברות
הרשמה
אפשר לרשום בסוף זה הסתדר ? כי הוא שאל אותי למה אני בוכה אז זה נכון שככה רושמים "בסוף זה הסתדר"
ואם לא אז מה לרשום ??
30 במרץ 2020, 08:24
מילים
3 תשובות
כן
There is no us
כן תרשמי
:
:::::
כןן
~
~lliell~
באותו הנושא:
למה אי אפשר לרשום "זאת" עם י' בסוף המילה פה בתגובות?
לרשום למורה שעשתה לי את המוות 3 שנים הודעה בסוף השנה אחרי שאקבל ציון
רק אותי זה ממש מעצבן שאי אפשר לרשום עם אותיות כפולות?
יש פה אנשים סבתא/סבא שלהם אושפזו במצב קשה בבית החולים ולבסוף הכל הסתדר?
מעצבן לרשום אי אפשר אפשר פשוט לרשום איפשר?
איך לרשום בסוף ברכה ליומולדת באנגלית - באהבה...?
אלוהים שונא אותי מעולם לא היה לי מישהו אף אחד לא רוצה אותי וגם עד שאני מוצאת מישהו טוב בסוף זה לא מסתדר למה זה מגיע לי??
למה אי אפשר לרשום את אותה האות הרבה פעמים?
יש כאן כאלו שהיו בשירות לאומי ובהתחלה היה להם קשה ולא משמעותי אבל בסוף זה הסתדר?
איך לרשום בסוף ברכה ליומולדת באנגלית - בהמון אהבה..?
קבעתי להיפגש היום עם חברה וזה לא מסתדר בסוף