5 תשובות
באדישות
נגיד וקורה משהו בכיתה, משהו היסטרי, מרגש, משמח - בזמן שכולם שמחים או צורחים הם פשוט עומדים שם ומתקיימים, לא מביעים רגשות.
בתור אדישה פשוט לא אכפת לי משום דבר אני בקושי מתרגשת מדברים ואין לי אנרגיות
אנונימית
חוסר אכפתיות
תלוי עד כמה הם אדישים, אם לגמרי אז פשוט לא מראים רגשות, לא צוחקים לא בוכים לא דואגים לא כלום
באותו הנושא: