תשובה אחת
תזכרי שהכל בסדר :) זה קורה לכולם כל העולם ככה
את תמיד יכולה לפרוס מזרן בבית ולעשות ספורט או סתם יוגה לשים מוזיקה מרגיעה ולחשוב רק על הדברים החיוביים שבך ואני בטוח שיש מלא כאלה תהיי חיובית וממש אל תהיי בבאסה בגלל איך שאת נראית
ואת תמיד מוזמנת לדבר איתי 3>