4 תשובות
טוב
אנונימי
תהיי את פשוט
אל תנסי להתאים את עצמך לאחרים..
אם את כזאת "שחופרת" כשאת בקטע של מישהו אז תעשי את זה, אני גם כזאת, כשאני בקטע אני מראה שאני בעיניין ומתחילה שיחות ומנסה להוביל את השיחה ולגרום לה לזרום ואם למישהו לא טוב עם זה אז בעיה שלא, אני לא אשתנה בגלל זה..
בקיצור הכול טוב ואל תחשבי יותר מדי
אל תנסי להתאים את עצמך לאחרים..
אם את כזאת "שחופרת" כשאת בקטע של מישהו אז תעשי את זה, אני גם כזאת, כשאני בקטע אני מראה שאני בעיניין ומתחילה שיחות ומנסה להוביל את השיחה ולגרום לה לזרום ואם למישהו לא טוב עם זה אז בעיה שלא, אני לא אשתנה בגלל זה..
בקיצור הכול טוב ואל תחשבי יותר מדי
למה? את רוצה לצאת עם אותם סוג בנים שאומרים את זה? חח
כן
אבל תתחילי גם את
אל תחפרי
אבל תתחילי גם את
אל תחפרי
באותו הנושא: