4 תשובות
מכירה את זה;), פשוט תקחי נשימה עמוקה ותחשבי על מה שהם עשו לך כל השנים למרות שזה ממש קשה ואז תגיבי בהתאם, ואם את לא יכולה אז תתפוצצי אבל אחרי זה תגידי סליחה, אני ממליצה האופציה הראשונה
אני גם אבל במקרה שלי אני מרגיש פחות חרא כי אמא שלי מתנהגת חרא
אנונימי
שתדעי שזה ששמת לב לזה ואת רוצה לשפר זה גדולה!
אולי אם תפתחי גם את הקשר איתם לדוגמא תדברי איתם יותר או שתעזרי ככה יהיה לך יותר קל לעשות את מה שהם רוצים ממך.

וכמו שאמרת על כל מה שהם עושים בשבילך לא מגיע להם ההתנהגות הזאת ,אז תנסי פעם הבאה שהם מבקשים משהו תשתדלי לענות בקול רגוע גם אם הם מעצבנים אותך תשתדלי לא להרים את הקול לנסות לפתור את הדברים ..
ואם יש לך תגובה אוטומטית לדוגמא שהיא אומרת לך לעשות משהו ואת ישר אומרת אין לי כוח ,לפני שאת אומרת תחשבי ואז תעני איך שהיית רוצה לענות