6 תשובות
אל תגלי לו מה זה משנה
תגידי לו
בסופו של דבר הוא יעלב כי הוא יחשוב למה שתאמרי לו מספר כזה?תקשיבי הוא איתך כי הוא אוהב אותך לא כי הוא בוחן את רמת הניסיון שלך בגברים
תכלס עשית טעות.אבל זה אהיה פדיחה לבוא ולהגיד לו ששיקרת לו בדבר כזה,דבר ראשון בגלל שאתם עדיין בהתחלה ולא אמורים ליהיות שקרים כאלה,ודבר שני כי כיאלו הוא לא יבין למה שיקרת לו על זה.
אם אמרת לו שהיו לך יותר אקסים ממה שבאמת היה לך אז עשית טעות,כי תאמיני לי גבר מעדיף ליהיות עם בחורה שהיו לה כמה שפחות אקסים.
לדעתי אל תגידי לו ששיקרת,אבל פעם הבאה אל תשקרי כי השקרים רק יכולים להרוס זוגיות טובה.
אנונימית
אני דווקא לא מסכימה עם אנונימית
היא נרתעה בטח מזה שלו יש יותר אקסים, ועשתה טעות אבל זה גם לא משהו חמור כל כך
אתם בהתחלה של הקשר, זה באמת פדיחה והכל אבל ככה בונים קשר ואמינות
תגידי לו את האמת שיש ביניכם הפרש גילאים ונבהלת ואת מצטערת.. אני בטוחה שהוא יבין
אנונימית
קודם כל איך נכנס לזוגיות עם מישהו שאת לא ממש מכירה? אבל לדעתי עדיף לך לספר ולהגיד לו למה שיקרת ואני בטוחה שהוא יבין. עדיף להתחיל עם כנות.
אנונימית
מסכימה עם אנונימית