15 תשובות
כלב
וגוק, איכס זה לא מפחיד אבל זה מגעיל רצח
שהייתי קטן היה לי *פוביה* מגוקים
וגוק, איכס זה לא מפחיד אבל זה מגעיל רצח
שהייתי קטן היה לי *פוביה* מגוקים
החיה האהובה עלי זה כלב
יש לי כלבה היא החברה הכי טובה שלי ואני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה
החיה שאני הכי מפחדת ממנה זה תנין
זה פשוט מפחיד אותי איך שהוא נראה זה עושה לי הרגשה רעה כזאת משום מה
יש לי כלבה היא החברה הכי טובה שלי ואני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה
החיה שאני הכי מפחדת ממנה זה תנין
זה פשוט מפחיד אותי איך שהוא נראה זה עושה לי הרגשה רעה כזאת משום מה
כלב
ולוויתן
ולוויתן
שואל השאלה:
כן, מסכימה אתכם. כלב זו חיה מדהימה.
כן, מסכימה אתכם. כלב זו חיה מדהימה.
שואל השאלה:
"cool girl"
וואו, אף פעם לא חשבתי על זה ככה
"cool girl"
וואו, אף פעם לא חשבתי על זה ככה
החיה הכי אהובה עליי היא החתול השחור:) המבין יבין.
סתם עכשיו ברצינות, כלב והכי מפחידה נחש
סתם עכשיו ברצינות, כלב והכי מפחידה נחש
שואל השאלה:
"אוהבת לעזור"
את מזכירה את חברה שלי, חחח... (עם הליידי באג)
לדעתי נחש זה לא מפחיד, אלה מגעיל.
"אוהבת לעזור"
את מזכירה את חברה שלי, חחח... (עם הליידי באג)
לדעתי נחש זה לא מפחיד, אלה מגעיל.
חחח כן לצערי אני תכף בת 16 וזאת התוכנית האהובה עליי. כן אני חובבת ערוץ דיסני כשאני אמורה לראות נטפליקס וסרטי אימה. אני שונאת סרטי אימה. אוהבת דיסני. מאוהבת בסדרה החיפושית המופלאה. אני מפחדת מנחשים כי אי אפשר לדעת מי מהם עוקץ וארסי, וממה צריך להזהר ולא לדרוך עליו
האהובה עלי זאת חתול כי זה חתול!
והשנואה עלי זאת ממ מדוזה!
והשנואה עלי זאת ממ מדוזה!
החיה האהובה עליי זה נחש, לא מבין איך אפשר שלא להתאהב בפרצוף הזה ובלשון הזאת ובחיוך הנחשי המקסים הזה
החיה הכי מפחידה לדעתי זה עכביש, אבל רק כשזה מרחוק. כשזה מקרוב יש להם פרצוף תמים מידי.
החיה הכי מפחידה לדעתי זה עכביש, אבל רק כשזה מרחוק. כשזה מקרוב יש להם פרצוף תמים מידי.
שואל השאלה:
"a demon"
טוב, זה משהו שלא שומעים כל יום. חחח..
(על הנחש)
"a demon"
טוב, זה משהו שלא שומעים כל יום. חחח..
(על הנחש)
שואל השאלה:
"אריולהגרנולה"
תמיד רציתי לשחות עם דולפינים, הם בעל חים יפיפה לדעתי.
"אריולהגרנולה"
תמיד רציתי לשחות עם דולפינים, הם בעל חים יפיפה לדעתי.
מפחידה ביום יום: עורב
מפחידה בכללי: חיות שמפחיד אותי אפילו להסתכל עליהם
מפחידה בכללי: חיות שמפחיד אותי אפילו להסתכל עליהם
אני אוהבת די הרבה חיות ואין לי סוג אחד מועדף... הכי מפחידים אותי חרקים
החיה האהובה עליי זה שועל השיש ואז עוד הרבה מאוד.
החיה שאני הכי מפחדת ממנה, וואי, קשה, הממ... נמלות אש?
החיה שאני הכי מפחדת ממנה, וואי, קשה, הממ... נמלות אש?