התחברות הרשמה

קטע כתיבה באנגלית שלי, מה אתם חושבים?? (לא בא לפגוע באף אחד)

סורי אם יש טעויות, אנגלית זו לא שפת אם.
Boys to men,
born innocence,
and live to ruin that.
Boys to men,
were once just like anyother human,
until bullshit got into their heads.
Boys to men,
once knew to respect their mom
but they didn't know what dad made her do at night.
Men to boys,
and that's when the world
was fair enough,
to make everyone die,
with hope.
29 במרץ 2020, 13:20
כתיבהחוות דעתביקורתדעות גולשיםPoem    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על קטע כתיבה שלי (באנגלית)?
מה אתם חושבים על השיר הזה?(אני כתבתי וזה באנגלית)
מה אתם חושבים על קטע כתיבה שלי באנגלית? (סורי על שגיאות כתיב) זה דעה ופריקה סוג של אבל אשמח שתגידו מה חשבתם...
כתבתי שיר באנגלית. מה אתם חושבים?
קטע כתיבה באנגלית, מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על הקטע כתיבה שלי? (אנגלית)
קטע כתיבה שלי, מה אתם חושבים? (באנגלית)
מה אתם חושבים על השיר שכתבתי?הוא באנגלית.
מה אתם חושבים על מה שכתבתי? (באנגלית)
כתיבת שם באנגלית - איך כותבים את השם ירדן באנגלית (שם של אישה לא של המדינה)?
מה אתם חושבים על מה שכתבתי? (באנגלית)