התחברות הרשמה

מה דעתכם על להקת פורמולה?

29 במרץ 2020, 13:08
להקותפורמולהדעות גולשיםחוות דעת    
4 תשובות
עצוב
N
No Sleep
טפי.
מ
מוכרת האגוזים
כוכבות רשת ששרות אבל לא מחשיבה כזמרות
T
The queen333
להקה נוראית
מרילין מונרו
באותו הנושא:
מה דעתכם על להקת פורמולה?
קווין או להקת פורמולה? אוונג'ד סבנפולד או להקת פורמולה? הביטלס או להקת פורמולה?
מה אתם חושבים על "להקת פורמולה"?
דעתכם על להקת פורמולה?
אתם אוהבים את להקת פורמולה?
מה אתם חושבים על להקת פורמולה?
מה דעתכם על להקת פורמולה?
מה דעתכם על השיר החדש של להקת פורמולה?
מה דעתכם על להקת פורמולה?
מה אתם חושבים על להקת פורמולה
מה דעתכם על ליה ועלמה התאומות מלהקת פורמולה?