6 תשובות
אין מה לעשות. ואת צודקת
את צודקת, באמת טמטום.
זה בעייה אבל אין ברירה אנשים צריכים להבין שבתקופה הזאת פחות תחבורה ציבורית כרגע גם יש את הקטע של ה100 מטר אלה עם את עובדת בעבודה חיונית
785
שואל השאלה:
אבל הם רק הגבירו את הסיכויים להדבקה
אנונימית
שואל השאלה:
נסעתי היום היה פשוט מפוצץ. זה לא נורמלי
אנונימית
את לא אשמה. אם זה מפריע למנהל שלך בעבודה שאת מאחרת בגלל תחבצ, הוא אמור לארגן הסעה או לתת לך חופש.