12 תשובות
לך תשאל אתיופיות
חח כן מה עשית אותנו
שואל השאלה:
זה היה שאלה לאתיופיות
זה היה שאלה לאתיופיות
אנונימי
אני (אני אתיופית)
כן למה לא..
כן אני נמשכת יותר לאשכנזים
כן אם כבר לצאת עם מישהו לבן אז אתיופיות יעדיפו אשכנזים ממזרחים כי מזרחים ואתיופים לא מסתדרים
אנונימית
אני נמשכת לשחורים, אבל לא תהיה לי בעיה לצאת עם אשכנזי, תלוי בבן אדם
כן למה לא? ואני אתיופית. אבל זה הכל עניין של טעם אני לא חושבת שמישהי תפסול מישהו בגלל שהוא אשכנזי.
בטוחה שיש
כן למה לא?
אין לי בעיה לנסות
למרות שאני מעדיפה גבר אתיופי
אבל זה לא באמת משנה לי
למרות שאני מעדיפה גבר אתיופי
אבל זה לא באמת משנה לי
באותו הנושא: