6 תשובות
תגידי על זה לסבא וסבתא שלך. אני מאמינה שהם יפסיקו עם ההשוואה הזו
שואל השאלה:
זה לא מקובל במשפחה שלי שאני מדברת עם סבא וסבתא או בכללי עם המשפחה, אני ילדה סגורה כזאת וגם בת דודה שלי מוסיפה לזה אז אני די מתביישת לשתף אותם...
זה לא מקובל במשפחה שלי שאני מדברת עם סבא וסבתא או בכללי עם המשפחה, אני ילדה סגורה כזאת וגם בת דודה שלי מוסיפה לזה אז אני די מתביישת לשתף אותם...
אנונימית
אוי אחותי אני מצטערת לשמוע זה לא נשמע מצב כיף ):
אולי בכל זאת תנסי לדבר איתם? להגיד להם שככה את מרגישה? אם את לא מדברת הרבה אולי הם יבינו שזה באמת מהלב שלך
אולי בכל זאת תנסי לדבר איתם? להגיד להם שככה את מרגישה? אם את לא מדברת הרבה אולי הם יבינו שזה באמת מהלב שלך
אני מזה מבינה זה מעצבן רצח אבל אל תתני לזה בכלל להוריד לך תביטחון את מי שאת והיא מי שהיא ויש לך מלא מתנות ודברים טובים אני בטוחה פשוט ההשוואה אליה גורמת לך לא לראות אותם.. פשוט תתרכזי בך ותיהי עם ביטחון ואם את לא מרגישה שזה משו לדבר עליו עם סבא וסבתא שלך אז תדברי עלזה עם ההורים שלך ותגידי שזה מפריע לך אני בטוחה שהם יבינו ויפסיקו עםזה אבל בכל מקרה תמיד תיהי שמחה במי שאת! גם לי יש חברה שאני באופן קבוע משווה את עצמי אליה וזה מוריד לי תביטחון לרצפה.. אבל אני כול הזמן מזכירה לעצמי שאסור לי לעשות אתזה וצריך לשמוח באני שלנו!:) ואת נשמעת מישהי ככ טובה עם אישיות מהממת
וואו זה נשמע כמוני בערך.. פעם הבת דודה הקטנה שלי בשלוש שנים הייתה מעודפת אצל סבתא שלי ואפילו שמתי לב שאבא שלי מתייחס אליה יותר אבל עם השנים אני נהיית יותר יפה וחכמה ויותר טובה וככה גם את צריכה להיות כי פשוט אני ידעתי מה אני שווה, בהתחלה לא חשבתי ככה ועכשיו אני מודעת לעצמי.. עכשיו סבתא שלי ואבא שלי עדיין מתייחסים אליה יותר וזה כבר לא מזיז לי ובגלל זה האהבה שלי אליהם ירדה כי הם פשוט ביקשו את זה..
את תמיד יכולה להשתנות פנימית וחיצונית תמיד אז אל תחשבי על בת דודה שלך ואל לשווי אותך אליה.
את תמיד יכולה להשתנות פנימית וחיצונית תמיד אז אל תחשבי על בת דודה שלך ואל לשווי אותך אליה.
גם אני בדיוק כמוך וזה קרה לי כימעט עם כל החברים שלי רק בלי המחמאות אבל יש משהו שאני הבנתי שהדרך לעצור את ההרגשה הזאת זה לחשוב שלכל אחד יש מראה שונה ואולי שבלי שאת רואה את זה את יותר יפה ממנה ושאם את תרצי "להיראות כמוה" אז אין מישהו שבאמת מצלח להיראות כמו מישהו וכל אחד יפה בדרך שלו
והאמת שזה מזכיר לי את הארי פוטר
והאמת שזה מזכיר לי את הארי פוטר