7 תשובות
את יכולה לדבר איתי או לספר לי
גם לי היה תקופה כזאת ארוכה ובסוף להורים שלי נמאס שאני ככה ולקחו אותי לפסיכולוג והלוואי והייתי יודעת מה עוזר
אני עדיין ככה
אני עדיין ככה
שואל השאלה:
זה דיי אישי ואני מתביישת לדבר מהמשתמש הרגיל שלי יש לך רעיון איך להתמודד עם זה?):
זה דיי אישי ואני מתביישת לדבר מהמשתמש הרגיל שלי יש לך רעיון איך להתמודד עם זה?):
אנונימית
היי אם את רוצה לפרוק, אני פה.
רוצה לדבר על זה?
שואל השאלה:
אני בפסיכולוגית
ויש לי איתה פגישה טלפונית לא מרגיש עוזר):
אני בפסיכולוגית
ויש לי איתה פגישה טלפונית לא מרגיש עוזר):
אנונימית
היי אם את צריכה עזרה אני פה:)אל תתביישי אני באמת אנסה להבין ולעזור כמה שאני יכולה
באותו הנושא: