4 תשובות
^
זה ממש טעים
זה ממש טעים
שואל השאלה:
תודה חיימשליי
תודה חיימשליי
אנונימית
איך יצא לך? הנה עוד מתכון ממש קל:
קישורים מצורפים:
אנונימי
2 כפיות סוכר
ו2 כפיות קפה
וחשוב: 2 כפיות מים!
כולם שמים תמיד קנקן שלם ואז מן הסתם שזה לא יוצא להם..
אם זה יוצא דליל תוסיפי עוד ועוד סוכר..
עד למרקם שזה אמור להגיע עליו ((גם אם רואים את הסוכר כזה, לא דעת איך להסביר))
מקווה שעזרתי :)
ו2 כפיות קפה
וחשוב: 2 כפיות מים!
כולם שמים תמיד קנקן שלם ואז מן הסתם שזה לא יוצא להם..
אם זה יוצא דליל תוסיפי עוד ועוד סוכר..
עד למרקם שזה אמור להגיע עליו ((גם אם רואים את הסוכר כזה, לא דעת איך להסביר))
מקווה שעזרתי :)
באותו הנושא: