4 תשובות
^
זה ממש טעים
שואל השאלה:
תודה חיימשליי
אנונימית
איך יצא לך? הנה עוד מתכון ממש קל:
אנונימי
2 כפיות סוכר
ו2 כפיות קפה
וחשוב: 2 כפיות מים!
כולם שמים תמיד קנקן שלם ואז מן הסתם שזה לא יוצא להם..
אם זה יוצא דליל תוסיפי עוד ועוד סוכר..
עד למרקם שזה אמור להגיע עליו ((גם אם רואים את הסוכר כזה, לא דעת איך להסביר))
מקווה שעזרתי :)