4 תשובות
בצבא מקפידים מאוד על שתיית מים, מאמין שלא יורידו לך את הפרופיל
זה נורא תלוי מה הבעיה עצמה. אם לדוגמה יש לך סכנת מוותר אחרי כמה שעות בלי מים כנראה לא יקחו אותך לקרבי. אם זה משהו לא נורא אז אין סיבה שלא יקחו אותך.
שואל השאלה:
כאילו, זאת לא בעייה כזאת עד כדי כך.
הבעיה היא שאם אני בקושי אשתה, אז אני עלולה להגיע לבית חולים ( אבל זו לא סכנת מוות)
אז לא בטוח שתקבלי פרופיל קרבי.
באותו הנושא: