4 תשובות
אחוות הנוני
חחח מה זה נוני צאט?
כן חלקם, אבל כיף לשרוט את האנשים בדיבור בשפה גבוהה.
רובם זורמים.
רובם זורמים.
כן, עד שפדשתי נורמלי התכבה לי האינטרנט
באותו הנושא: