4 תשובות
שואל השאלה:
זה עולה הרבה?
זה עולה הרבה?
אנונימית
פשוט משלמים רק על הנסיעה
שואל השאלה:
ךא הבנתי שיט
ךא הבנתי שיט
אנונימית
כשהמשפחה שלי מזמינה אז היא לא משלמת על זה.. אצלנו זה פשוט לנסוע (רק על הנסיעה משלמים )
באותו הנושא: