מה אתם חושבים על הפזמון כדאי להפוך אותו לשיר?בבקשה תכנסו זה די חשוב לי..
היא שכחה ממני או שהיא עדיין עליי חושבת? עכשיו כשהיא לא כאן,התחילה לי יותר דאגה היא עכשיו שונאת אותי או שעדיין אותי אוהבת? גוף רועד וקשה לנשום, תוקפת אותי החרדה
היא שכחה ממני או שהיא עדיין עליי חושבת? חופשיה כמו ציפור,אבל גם השינה שלי בנדידה היא עכשיו שונאת אותי או שעדיין לי דואגת? גוף רועד וקשה לנשום,תוקפת אותי החרדה