התחברות הרשמה

שאלה בכימיה ממש אשמח אם תענו לי (שאלה אמריקאית)

אנרגיית היינון הראשונה של כלור , Cl, גבוהה מאנרגיית היינון הראשונה של גפרית , S . מהי הסיבה לכך?
1. באטומי כלור , האלקטרון יוצא מרמה אנרגטית קרובה יותר לגרעין.
2. לאטומי כלור יש מספר יותר גדול של אלקטרונים ברמה החיצונית.
3. לאטומי כלור יש מטען גרעיני יותר גדול.
4. לאטומי כלור יש מספר מסה יותר גדול.
28 במרץ 2020, 16:25
כימיהשיעורי ביתכיתה י'    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
בנים, יש לי שאלה אליכם, אני מאוד אשמח אם תענו..
יש לי שאלה היפותטית, אשמח אם תענו עליה בכנות
שאלה מעניינת, אשמח אם תענו.
סליחה על השאלה (פירוט - יש שם כמה שאלות מדגמיות, אשמח אם תענו, זה לעבודה במדעי החברה)
אשמח אם תענו על כמה 2 שאלות:
יש לי שאלה מטומטמת אבל אשמח אם תענו לי
שאלתי את השאלה הזאת פעם ואף אחד לא ענה לי אשמח אם תענו לי :)
אשמח אם תענו לשאלה בנושא כימיה
עזרה בשאלה מאוד קלה בכימיה שלא הבנתי, אשמח להסבר מפורט
שאלה בכימיה משהו בייסיק פשוט לא הבנתי, בבקשה כנסו
ספטום זה כואב ויש עוד שאלות למטה אשמח אם תענו לי