2 תשובות
לי יש ב6.4
זה מבאס אני יודעת):
אבל אני מתכננת להכין עוגה נדירה ולקשט אותה עם כל מיני דברים שאני אוהבת.
אין כולכך מה לעשות...
לחכות שהמצב הזה יסתיים ואז לחגוג..