2 תשובות
לי יש ב6.4
זה מבאס אני יודעת):
אבל אני מתכננת להכין עוגה נדירה ולקשט אותה עם כל מיני דברים שאני אוהבת.
זה מבאס אני יודעת):
אבל אני מתכננת להכין עוגה נדירה ולקשט אותה עם כל מיני דברים שאני אוהבת.
אין כולכך מה לעשות...
לחכות שהמצב הזה יסתיים ואז לחגוג..
לחכות שהמצב הזה יסתיים ואז לחגוג..
באותו הנושא: