3 תשובות
יש יחידה פנימית בתיכון שחובה לעשות ברוב המקרים שהיא יחידה מדעית, מבוא לביולוגיה/כימיה/פיזיקה/טכנולוגיה תלוי מה בית הספר בוחר, אבל חוץ מזה כלום.
בכיתה י חייב ללמוד איזשהו מקצוע מדעי ואז במגמות לא חייב
הוא לומד רק מבוא למדעים בכיתה י, ואז בכיתות י"א-י"ב הוא לא לומד יותר מדעים